top of page
  • Anicia S. Eriksson

Smakprov

Ett litet mini-projekt: ett tag framöver har jag tänkt posta en dikt om dagen, utdrag/smakprov ur boken, och skriva en liten förklaring och hur tanken var bakom just den dikten. Så får framtida läsare ett hum om vad det är för innehåll i boken samtidigt som ni som redan läst får ta del av mina tankar kring några av dikterna. Jag kommer att plocka ut några stycken ur varje del i boken, boken är uppdelad i tre delar och imorgon börjar vi med del 1.



8 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Skrivprocessen

Jag har upptäckt en sak med att skriva roman, och det är att det är att det är mindfullnessövning i allra högsta grad. Det finns inga genvägar, inga snabba tricks, inga knep för att boken ska bli klar

2018

2018! Vilket ofattbart innehållsrikt år, detta år har minst sagt varit det sjukaste året jag varit med om. På alla bra sätt möjliga. Jag inledde året men ångest, utmattning, sjukskrivning och en socia

bottom of page